Uz pomoć ove DIJETE ruske balerine, imaćete 5 kilograma manje za 7 dana i SAVRŠEN STRUK! (JELOVNIK)

Zahvaljujući pravilnom izboru namirnica, balerina Ana Mihalkov ima savršenu liniju. U nekoliko navrata borila se sa viškom kilograma, zbog čega je često primenjivala rigorozne dijete, a one su vremenom uticale na njeno zdravlje.

Foto: Desktopimages.org Foto: Desktopimages.org

Zahvaljujući pravilnom izboru namirnica, balerina Ana Mihalkov ima savršenu liniju. U nekoliko navrata borila se sa viškom kilograma, zbog čega je često primenjivala rigorozne dijete, a one su vremenom uticale na njeno zdravlje.

Dok nije rešila da se okrene zdravom rešenju, njena kilaža je varirala. Već 10 godina se hrani po istom principu i muke sa kilažom su prestale. 

Ona uglavnom doručkuje ovsenu kašu sa nekim voćem i šolju zelenog čaja ili sir i jaja. Za ručak i večeru na meniju su namirnice bogate proteinima. Užina se sastoji od voća i povrća. 

U obzir dolazi niskokalorično meso poput piletine i ćuretine kao i riba. Nakon 8 sati ne večera, ali ako oseti neizdrživu glad, popije čašu kefira sa malo lana.

Iako se hrani uglavnom zdravo, ne odriče se u potpunosti one manje zdrave hrane. Balans je ključ njene vitke linije, tako da 1 ili 2 puta nedeljno sebi dozvoli da pojede jedno parče torte ili malo čokolade. 

Ukoliko joj se desi da nabaci koji kilogram, kako bi sve ponovo vratila u normalu uvodi ovaj režim ishrane. Traje samo 7 dana, a tokom ovog perioda možete izgubiti 4-5 kg.

 

Nedeljni meni:

Dan 1.

Prvog dana dozvoljeno je jesti bilo koje povrće neograničeno: pečeno, sirovo, kuvano. Jela treba pripremati bez ulja, soli i ljutih začina i važno je piti puno mirne vode.

Dan 2.

Sledeći dan na meniju je meso. Preporučuje se piletina ili ćuretina. Ukupno - 800 g mesa raspoređeno u jednake porcije tokom dana.

Dan 3.

Oko 1 kg voća i 400 ml kefira ili jogurta je dozvoljeno u ovom danu.

Dan 4.

Četvrtog dana se jede samo supa u neograničenim količinama. Ovaj dan će učiniti da se napravi potpuni detoks tela.

Dan 5.

Rasporedite 800 gr ribe na 3 obroka i uz njih jedite zelenu slatu ili kupus u neograničenim koičinama.

Dan 6.

Dan za kaše, ovsena, heljdina i pirinčana dolaze u obzir. Nemojte jesti više od 700 gr proizvoda dnevno.

Dan 7.

Poslednjeg dana dijete na meniju je povrće u neograničenoj količini.

Uz ovaj nedeljni režim i jelovnik preporučuje se lagana fizička aktivnost kako bi se metabolizam i proces sagorevanje kalorija ubrzao.