Marija (58) otkriva kako je bukvalno "pojela" nezgodne simptome klimaksa

Marija Borelius (58), je majka četvoro dece i trenutno je u „čeljustima“ menopauze. Ona smatra da joj je protivupalna dijeta pomogla da simptome menopauze „pojede“.

Marija Borelius (58), je majka četvoro dece i trenutno je u „čeljustima“ menopauze. Ona smatra da joj je protivupalna dijeta pomogla da simptome menopauze „pojede“.

Kada su krenuli prvi simptomi menopauze, Marija je sebe doživljavala kao krhku staricu, ali nakon par meseci pridržavanja pravila koje pripisuje antiupalna dijete, ona se preporodila, prenosi Still.

Marija je svoje iskustvo pretočila u knjigu u kojoj objašnjava korake ove dijete, a mi vam prenosimo najbolje delove.

Ona garantuje da će vam ova dijeta pomoći da se izborite sa menopauzom i da se opet osećate zdravo i mlado.

  

1. Pripazite na … hleb

Zašto? Bogat je glutenom i sadrži rafinisano brašno koje ima visok glikemijski indeks. Ova kombinacija može dovesti do upale.

Zamenite ga sa: Pirinčanim kolačem ili raženim hlebom, koji sadrže mnogo brašna od celih žitarica.

2. Pripazite na … testeninu

Kao i hleb, i testenina sadrži mnogo belog brašna pa može lako da napravi haos u vašem organizmu.

Zamenite je sa: kinoom, pirinčom ili slatkim krompirom.

3. Izbacite iz ishrane … Čips

Zašto? Zato što sadrži trans masati i podstiče upale.

Umesto čipsa jedite: Masline, bademe, krastavce ili šargarepe.

 

4. Izbacite iz ishrane …. biskvite/keks

Koliko god primamljivi bili, biskviti, odnosno keks sadrži masti, gluten i šećer.

Zamenite ga sa: Domaćim kolačima ili medom.

5. Pazite na … sladoled

Sladoled i mleko sadrži laktozu. Mnogi ljudi nisu tolerantni na laktozu u poznijim godinama. Umesto ovog jedite kefir i jogurt.

Ako volite sladoled, napravite ga sami od jogurta i svežeg voća.

6. Pripazite na … Picu

Pica sadrži gluten, koji je glavni okidač mnogih upala.

Marija predlaže da umesto pice jedete omlet koji u sebi sadrži i sir, paradajz sos i td.

7. Pripazite na alkohol

Alkohol sadrži mnogo šećera i nikako nije dobar za zdravlje.

Marija predlaže da pijete umereno i to samo dva dana nedeljno. Na taj način ćete smanjiti opasnost koju donosi konzumiranje alkoholnih pića.

8. Pripazite na slatkiše

Znate i sami da slatkiši obiluju šećerom i transmastima koji dovode do upale. Neki lekari povezuju šećer sa nastankom raka u ljudskom organizmu.

Zamenite ih: Jedite kvalitetnu crnu čokoladu, sa 70% kakaa. Pokušajte da se ograničite samo na dve do tri kockice koje će zadovoljiti vaše potrebe.